Hei

Jäsenmaku vuodelle 2024 on 40€. Tilinumero on sama kuin ennenkin eli FI76 5381 1720 0245 42. Viesti kentään teksti (Jäsenmaksu 2024) Mökkiläiset kirjoittaa (Metsästysoikeus 2024)

Jos olet vuokrannut maita seuramme käyttöön, ei jäsenmaksu koske sinua ja jos et enään halua olla jäsen, ilmoita siitä sihteerille. Huom! Mikäli edellis vuosi on jäänyt maksamatta lisäämme tämän vuoden laskuun edellisvuoden jäsenmaksun(40€) + 20€ muistutus maksun ja tämän vuoden jäsenmaksun. Mikäli maksut ovat 2vuotta rästissä se tarkoittaa automaattisesti seurasta eroamista. Muistutuksena myös että jäsenmaksu tulee olla maksettuna ennen kuin lähtee metsälle.

Hyvää kesää toivoo sihteeri Jani Röning.

(HOX! Päivitämme jäsenrekisteriämme ja paljon on vanhoja osoitteita ja sähköposti osoitteita jne jne, muistakaa päivittää tietonne sihteerille. Laittakaa tietonne tulemaan joko sähköpostina [janir1995@hotmail.com] tai viestinä 0456526667 ja muistakaa mainita keneltä viesti tuli niin ei tarvi arvailla.) Kiitos.

Pyhäjoen Metsästysseura ry. Syksyn 2024 hirvenpyyntiin ilmoittautuminen 30.4. mennessä. Sähköpostiin: raino.peltoniemi@kotinet.com tai viesti 0400 383858

HOX!

Päivitämme jäsenrekisteriämme. Pyydämme teitä lähettämään yhteystietoja sihteerille, koska tiedoissamme on paljon vanhoja osoitteita ja sähköpostiosoitteita jotka eivät enään pidä paikkansa. Tämä siksi että pystyisimme lähettämään jäsenmaksu laskut suoraan sähköpostiin tai paperisen laskun suoraan kotiisi ja saisimme jäsenrekisterimme tiedot ajantasalle. Alla on ohjeet miten voit lähettää tiedot sihteerille. (Muista mainita keneltä tiedot tulevat niin ei tarvi arvailla kenen yhteystiedot nämä ovat.)

Nimi, osoite, sähköposti ja puhelinnumero.

1. Tiedot voi antaa nettisivujen palautelomakkeella, joka löytyy yhteistiedoista,

2. Tekstiviestillä/Whatsapp  +358456526667

3.  Sähköpostilla  janir1995@hotmail.com